Met 28 werkmaatschappijen in 12 landen is Terberg één van de grootste onafhankelijke leveranciers van specialistische voertuigen. Van terminal trekkers tot auto's, van modificaties tot nieuwe voertuigen, Terberg loopt voorop. Terberg Group legt de nadruk op innovatie, transformatie en waardecreatie.
Samen met de marketeers en IT van Terberg Group hebben we stap voor stap gewerkt aan het uitbreiden van het platform waarbij de governance van de oplossing voor de hele groep en haar divisies en stakeholders centraal stond.
Een enterprise platform voor meerdere websites, merken, divisies en talen die al haar stakeholders bedienen.
De ontwikkelingen binnen het platform zijn beschikbaar voor alle stakeholders en divisies over de hele groep.
Optimizely levert een multi-merk, multi-site en multi-language oplossing welke geïntegreerd is met vertaaloplossingen.
Het is belangrijk voor de Terberg Group om al haal stakeholders, merken en divisies belangrijke functionaliteit via een centraal platform te kunnen bieden. Om dit te kunnen bereiken is het belangrijk de verschillende wensen vanuit de organisatie in kaart te brengen en via platform governance te centraliseren.
De huidige digitale oplossing is ontwikkeld op Optimizely DXC cloud technologie en stelt de organisatie in staat om content met het juiste merk, divisie en taal aan te bieden met een centraal beheerde oplossing.