Effectory is een premium merk en marktleider binnen haar segment. Hoewel de website er visueel aantrekkelijk uit moet zien is het nog belangrijker dat de content van kennisartikelen en whitepapers makkelijk vindbaar zijn, zowel op de website als via Google. Hiermee worden veel leads verworven en goede conversie bereikt.
Samen met de marketeers van Effectory en Michel Kuik als designer hebben we een platform gecreëerd welke samenwerkt met de laatste User Experience (UX) technologieën terwijl de content flexibel en geoptimaliseerd beheerd kan worden.
Een website ontwikkelen welke zowel flexibel als visueel aantrekkelijk is, met behoud van focus op kennisdeling.
De waarde die de content van kennisartikelen en whitepapers opleveren leiden tot veel en kwalitatieve leads.
Episerver levert een multi-merk, multi-site en multi-language oplossing welke geïntegreerd is met marketing automation.
Het is belangrijk voor de marketeers van Effectory om snel in te kunnen spelen op wijzigingen binnen de markt. Met een snel groeiende organisatie - met een groei van 50% over 2017 en 2018 - en internationale expansie is een digitaal platform welke alle websites centraal beheerd van groot belang.
De huidige digitale oplossing is ontwikkeld op Optimizely technologie en stelt de marketeers in staat om content gepersonaliseerd aan te bieden en direct te koppelen met hun marketing automation oplossing. Gehost in de cloud op Microsoft technologie kan de website iedere piekbelasting aan wanneer ze wederom in het nieuws komen.