Berenschot is een zelfstandig, onafhankelijk, Nederlands organisatieadviesbureau met ongeveer 350 medewerkers. Naast het lanceren van een nieuwe huisstijl, was ook het versnellen van hun digitale transformatie van belang. Beide doelen zijn gerealiseerd binnen een nieuw digitaal platform welke Berenschot presenteert, de mogelijkheid tot e-commerce geeft en ook faciliteert in het snel opzetten van digitale diensten voor haar klanten.
Met behulp van het nieuwe digitale platform werd het mogelijk zeer snel nieuwe content te creëren en deze te koppelen aan thema’s en producten. Via MijnBerenschot krijgen klanten de mogelijkheid om sneller toegang te krijgen tot nieuwe rapportages en
inzichten en realiseerden we een oplossing waarbij de time to market voor nieuwe klantwebsites werd versneld van 6 weken naar 1 dag.
Berenschot staat als marktleider binnen haar segment bekend om Thought Leadership. Met alle inzichten op een rij krijgt de bezoeker direct toegang tot alle relevante nieuwsberichten, artikelen, publicaties, blogs, evenementen en webinars. Dit geclusterd per thema, werkveld of dienst.
De nieuwe corporate identity is verweven binnen de website, zowel op desktop, tablet als mobiel. Dit is ontworpen door Greenberry.